SLIK SØKER DU PÅ EN BESTEMT STILLING

For å søke på en bestemt stilling som er annonsert i karriereseksjonen, klikker du på den aktuelle stillingen i listen over ledige stillinger. Du kan også bruke søkefunksjonen på høyre side av denne siden.Da går du til den fullstendige versjonen av annonsen i vårt OpusPeople-system.

Derfra:

Du kan søke ved å bruke kandidatprofilen din eller importere den fra LinkedIn.

For mer informasjon om hvordan du registrerer en kandidatprofil, klikk her.

Hvis du klikker på Send søknad-knappen, blir du bedt om å oppgi et telefonnummer som vi kan kontakte deg på og hvilken dato du er tilgjengelig fra (obligatoriske felt er merket med en rød stjerne).

Resymé (cover letter) er ikke merket som et obligatorisk felt, men vennligst last opp dette hvis det er nevnt i annonsen. Det er alltid en god idé å legge ved et resymé fordi det gir rekruttererne våre en mulighet til å bli bedre kjent med deg.  Du kan også laste opp andre vedlegg (f.eks. sertifikater, tillatelser, osv.).

Ved å klikke på Send søknad-knappen på høyre side av skjermen sender du inn søknaden. Du vil få en bekreftelse på at den er mottatt. Du vil også motta en e-postmelding der vi takker for søknaden. Les den nøye!

Så snart søknaden er sendt, vil du finne den i seksjonen Jobbhåndtering på listen over alle stillinger du har søkt på. Du kan sjekke gjeldende status for søknadene og håndtere dem ved å klikke på Velg i Handling-kolonnen (f.eks. trekke tilbake en søknad).

Du kan også benytte deg av andre funksjoner i menyen for å oppdatere profilen din, endre passord eller se gjennom søknadene.

Lykke til!